Regeneracja turbosprężarki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • prybo
    Classic
    • 2010
    • 30
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    Regeneracja turbosprężarki

    Mi znacząco się pogłośniło w aucie po zastosowaniu cuda w postaci siłownika. Jak wcześniej było tylko mruczenie tak teraz mam metaliczny pogłos, który wziął się z tego że plastik na czymś w rodzaju odbojnika zawiasu maski się wyrobił i ów zawias maski ma teraz styk z nadwoziem.
  • Nedar
    Ambiente
    • 2009
    • 209
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    Regeneracja turbosprężarki

    Witam.
    Czy Trójmieście jest sprawdzony punkt naprawy turbosprężarek?
    Potrzebuję zregenerować turbinę od silnika Caterpillar C9. Padło łożyskowanie i uszczelnienia w turbinie. Może ktoś polecić sprawdzony zakład, który podejmie się naprawy [najlepiej nw Gdyni lub okolicach]. Turbosprężarka bez zmiennej geometrii.
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • elpolacco
      L&K
      • 2010
      • 1372
      • Volkswagen
      • CYVB 1.2 TSI 110 KM

      #3
      U nas w firmie regenerowali turbinę od ciężarówki Man na poczekaniu w Mielcu. Nie pamiętam firmy, ale jeśli chcesz to mogę odnaleźć wizytówkę. Wiem, że można do nich wysłać np. kurierem i odsyłają zregenerowaną. Mają na stanie wszystkie części, maszynę do piaskowania, maszynę do ustawiania wirnika itp. Osobiście mogłem oglądać na oczy co się dzieje z firmową turbiną. Od naprawy minął rok i jak na razie nic się nie dzieje. Z tego co pamiętam z naszej turbiny została sama obudowa, a za całość regeneracji zapłaciłem coś ok. 1100zł netto.
      VW Golf Sportsvan 1.2 TSI 110KM

      Komentarz

      • piotrek_gdy
        RS
        • 2008
        • 7723
        • Volkswagen
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #4
        Nedar, a próbowałeś tu?


        wiem też o punkcie na bocznej w prawo od Hutniczej - Handlowej ( na przeciw małej stacji beznynowej)gdzie naprawiają Catepilary ale nie znam dokładnego namiaru tel

        tam, gdzie stoją koparki
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz

        • Nedar
          Ambiente
          • 2009
          • 209
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Dzisiaj dopiero wyjąłem turbinę. Mamy sobotę więc nawet nie próbowałem szukać nowej lub serwisu. W poniedziałek będzie czas, aby z tym powalczyć.
          Z autopsji - od strony sprężarki ukręcił się wirnik - znaleźliśmy go w wydechu. Doprowadziło to uszkodzenia uszczelnienia i olej poszedł w komin. Podobno "widzowie" przyjeżdżali z kilku km myśląc, że jest jakiś pożar
          Szkoda słów na temat jakości obecnie produkowanych maszyn. W takim samym silniku CAT C9 z 1998 roku jest turbosprężarka od nowości [ponad 18 000Mth]. Zero problemów. Ta ze zdjęcia to turbina z silnika CAT C9 MY2010 [ledwo 7000 Mth] i padła w czasie normalnej pracy.
          Niestety daje o sobie znać "Planowane postarzanie produktu".
          Całe szczęście, że stało się to po "gorącej" stronie. Awaria po stronie "zimnej" kosztowałaby ok. 100-150k zł.

          Nedar, a próbowałeś tu?
          http://www.storex.pl/
          Sprawdzę co zaoferują - jaki czas i koszty naprawy [jeżeli podejmą temat]
          Trzy lata temu naprawiałem turbinę z silnika Deutz z firmie CARTUR Bydgoszcz. działała przez 1,5 roku do czasu sprzedaży maszyny. Nie miałem zastrzeżeń do jakości prac przy tamtym egzemplarzu.
          Załączone pliki

          Komentarz

          • kmink
            L&K
            • 2007
            • 1360
            • Superb III (3V3)

            #6
            Garett wypuścił na rynek turbiny regenerowane, my montowaliśmy kilka sztuk od ARLa, sa to w zasadzie nowe turbiny, więc lepiej kupić takie coś niż dawać do regeneracji panu Kaziowi ;-)
            Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
            https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

            www.tuneforce.pl
            www.dpfserwis.pl

            Komentarz

            • rob555
              Rider
              • 2006
              • 748

              #7
              promors.pl
              kolo Ikei
              maja sprzet CIMATa
              pozdrawiam

              Diagnostyka i tuning
              hybrydowe wtryski i turbiny
              programy na ulice jak i do sportu

              Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
              www.tune-up.pl

              HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

              Komentarz

              • Nedar
                Ambiente
                • 2009
                • 209
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                #8
                Sprawa już zamknięta.
                Regeneracja turbosprężarki nie jest możliwa z powodu braku dostępności do potrzebnych części. Zamontowana została więc turbina regenerowana przez CAT w systemie REMAN - bierzesz regenerowaną fabrycznie i oddajesz swoją.
                Dla ciekawości:
                - turbina regenerowana z sześciomiesięczną gwarancją - koszt 9653 zł /netto
                - wkład do naprawy turbiny - 9785 zł /netto [tylko w CAT-cie]

                Tak właśnie dba się o własny interes w CAT

                Komentarz

                • kmink
                  L&K
                  • 2007
                  • 1360
                  • Superb III (3V3)

                  #9
                  Nie pomieszało Ci sie coś z tymi cenami?
                  Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                  https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                  www.tuneforce.pl
                  www.dpfserwis.pl

                  Komentarz

                  • Nedar
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 209
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                    #10
                    Właśnie dla tego jest to ciekawostka.
                    Cena gotowej turbiny jest niższa niż elementy potrzebne do jej naprawy. Tak właśnie dba się o własny interes.

                    Komentarz

                    • Thundi
                      L&K
                      • 2005
                      • 1157

                      #11
                      Zamieszczone przez kmink
                      Nie pomieszało Ci sie coś z tymi cenami?
                      Raczej nie bo to nie turbina od 1.9TDI czy nawet od 2.0TDI tylko silnik koparki CAT C9 czyli 9,3Litra pojemności i mocy 285-335km

                      Nedar, Takie turbiny to nie naprawiają jakieś małe zakłady więc raczej mało który zakład by to zrobił. Więc mnie wcale nie dziwi że tylko fabryka.
                      O ortografie dba FF.
                      Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                      http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                      Skoda Octavia & Audi A6

                      Komentarz

                      • duzy616
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 107
                        • Audi

                        #12
                        Odświeżę temat, czy ktoś kupował turbinę Garrett Reman (po fabrycznej regeneracji)
                        W moim przypadku taka turbina ( nr GT 1646V HGR 03G253014N V100) to ok. 2400 zł
                        Czyli ok. 800-1000 zł. mniej niż nowy Garrett (3200-3400 zł)
                        Zajmujemy się regeneracją turbosprężarek oraz sprężarek powietrza. Oferujemy turbiny zarówno nowe jaki i po naprawie.

                        Komentarz

                        • zadariusz1
                          Rider
                          • 2011
                          • 545
                          • Octavia III (5E3)
                          • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

                          #13
                          Ja założyłem do swojej octavki właśnie turbinę regenerowaną fabrycznie i jestem niezadowolony, turbina od samego początku gwiżdze, ostatnio przy wymianie oleju zaobserwowałem mokre przewody dolotu,więc troszkę puszcza olej. Turbina zakładana w warsztacie (byłem przy końcu zakładana i pierwszym odpaleniu) wszystko zrobione zgodnie z instrukcją (zalana olejem kręcona bez odpalenia samochodu,aby zaciągnęła olej). Gwarancja zbędna rzecz,żadna osoba,czy nawet warsztat nie dotrzyma warunków narzuconych przez gwaranta. Gdybym miał kupować jeszcze raz to kupił bym nową u mnie różnica wynosiła zaledwie 600 złociszy .

                          Komentarz

                          Pracuję...